Polityka wyrównywania cen SkatePro
W SkatePro robimy wszystko, co w naszej mocy, aby oferować najlepsze produkty w najlepszej możliwej cenie. Daj nam znać, jeśli gdzie indziej znajdziesz produkt w niższej cenie, a my zbadamy możliwość wyrównania tej ceny dla Ciebie.
Aby zakwalifikować się do wyrównania ceny, należy spełnić następujące warunki:
- Produkt musi być identyczny pod względem cech, rozmiaru, koloru i specyfikacji.
- Produkt na stronie internetowej konkurenta musi znajdować się w magazynie i być dostępny do bezpośredniego zamówienia na adres wysyłki.
- Wyrównanie ceny uwzględnia koszty wysyłki, dostawy i podatki, które mogą być naliczane na stronie internetowej konkurenta. Oznacza to, że jeśli produkt kosztuje 100zł na stronie konkurenta, a koszt wysyłki wynosi dodatkowe 30zł, wyrównamy cenę do łącznej kwoty 130zł.
- Wyrównanie ceny dostępne jest tylko przed zakupem.
- Różnica w cenie musi być znacząca i wynosić co najmniej 25zł.
- Witryna konkurenta jest polską witryną.
- Nie możemy wyrównać cen do produktów w wyprzedaży - obejmuje to oferty dla klientów, kupony i/lub jednorazowe promocje oferowane przez konkurencję, ogólne wyprzedaże lub wyprzedaże sezonowe (np. Cyberponiedziałek, Dzień Singla, Czarny Piątek, Boże Narodzenie itp.)
- Przedmiot objęty wyrównaniem cenowym nie może być przeznaczony do odsprzedaży i nie mogą obowiązywać żadne ograniczenia dotyczące kwoty zakupu.
- Konkurent nie jest witryną aukcyjną, taką jak eBay, ani witryną oferującą sprzedaż za pośrednictwem sprzedawców zewnętrznych, takich jak Amazon.
- Twoja prośba o wyrównanie ceny nie obejmuje produktów na specjalne zamówienie/wysyłkę.
- Wyrównujemy tylko ceny produktów, a nie usług, takich jak wysyłka, montaż lub obsługa serwisowa. Oznacza to, że jeśli cena produktu jest niższa w naszym sklepie, ale koszt wysyłki jest wyższy, nie wyrównujemy pełnego kosztu.
- Wyrównanie ceny nie może być łączone z innymi promocjami lub rabatami.
Jak mogę ubiegać się o wyrównanie ceny?
Jeśli znajdziesz produkt na SkatePro, który jest tańszy na innej stronie internetowej, a wszystkie powyższe wymagania są spełnione, zostaw komentarz przy kasie, zawierający link do produktu na stronie konkurenta oraz nazwę konkurenta.
Nasz zespół przeanalizuje prośbę o wyrównanie ceny przed wystawieniem faktury i wysyłką zamówienia.
Należy pamiętać, że ocena sprawy może potrwać do 72 godzin (lub dłużej, w intensywnych okresach), co oznacza możliwe opóźnienie w stosunku do oczekiwanego czasu dostawy podanego przy kasie.
Jeśli wniosek o wyrównanie ceny zostanie zatwierdzony, zwrócimy różnicę w cenie.
Uwaga: Zatwierdzenie wniosku o wyrównania ceny zależy od naszego uznania.
Twoja prośba nie zostanie zatwierdzona, jeśli nie spełnia wyżej wymienionych kryteriów lub jeśli różnica w cenie jest tak znacząca, że wartość zamówienia nie pokryłaby kosztów jego przetworzania.
Każdy przypadek oceniamy niezależnie, więc nie będzie możliwe odwołanie się do poprzednich rozstrzygnięć w celu uzyskania dopasowania ceny.