Zwrot zamówienia
Chcesz zwrócić nam produkt? Nie ma problemu, zadbaliśmy o to, aby proces był tak prosty, jak to tylko możliwe.
Zalecamy korzystanie z naszego systemu zwrotów online, ponieważ jest to najprostsza opcja. Tutaj masz możliwość skorzystania z naszej usługi przesyłki zwrotnej za 29,00 zł, jeśli chcesz.
Możesz też zarejestrować się online i
- odmówić przyjęcia przesyłki za pobraniem
- odesłać ją do nas za pomocą samodzielnie zorganizowanej usługi dostawy.
Często zadawane pytania
Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
SkatePro oferuje możliwość zwrotu towarów do 365 dni od ich otrzymania.
Jaki jest adres zwrotu?
SkatePro ApS
Omega 6
8382 Hinnerup
Dania
Paczka musi zostać wysłana bezpośrednio na ten adres. Paczki dostarczane do paczkomatów nie będą odbierane.
Zalecamy korzystanie z naszego systemu zwrotów online, ponieważ jest to najprostsza opcja. Tutaj masz możliwość skorzystania z naszej usługi przesyłki zwrotnej za 29,00 zł, jeśli chcesz.
Jak mogę wymienić produkt?
Możesz łatwo zwrócić nam swoje produkty i złożyć nowe zamówienie na żądany przedmiot wymiany. Po otrzymaniu i przetworzeniu paczki zwrotnej przetworzymy zwrot pieniędzy zgodnie z rejestracją w sprawie zwrotu (na oryginalną metodę płatności lub jako kredyt klienta).
Czy mogę zwrócić każdy produkt?
Większość produktów można zwrócić, ale nie ma prawa do odstąpienia od umowy przy zakupie:
- Produktów niestandardowych, takich jak narty z zamontowanymi wiązaniami lub hulajnogi, deskorolki i rowery BMX wykonane na zamówienie.
- Usług takich jak montaż hulajnogi lub ostrzenie łyżew.
Wyjątki dotyczące prawa do odstąpienia od umowy
Czy otrzymam zwrot kosztów wysyłki?
W przypadku rezygnacji z zakupu użytkownik ponosi koszty wysyłki zwrotnej.
Zalecamy korzystanie z naszego systemu zwrotów online, ponieważ jest to najprostsza opcja. Tutaj masz możliwość skorzystania z naszej usługi przesyłki zwrotnej za 29,00 zł, jeśli chcesz.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwrócimy koszty wysyłki pod następującymi warunkami:
- Musisz powiadomić nas o swoim żalu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- Musisz zwrócić towary w ciągu dodatkowych 14 dni.
- Zwracasz całe zamówienie (dotyczy tylko sytuacji, gdy zamówiłeś więcej niż jeden produkt).
- Wybrano najtańszą metodę dostawy. W przeciwnym razie zwrócimy tylko koszt dostawy odpowiadający najtańszej opcji.