Masz uwagi dotyczące produktu?
Wykryłeś defekt lub wadę zakupionego produktu? Prosimy, abyś nie odsyłał go od razu do nas. Przeczytaj nasz przewodnik i skontaktuj się z nami, ponieważ w większości przypadków możemy rozwiązać dany problem bez konieczności wysyłania produktów w tę i z powrotem.
Według Duńskiego Aktu Sprzedaży Towarów przez 24 miesiące od daty zakupu masz prawo do zgłoszenia reklamacji dowolnego produktu. Prawo do reklamacji oznacza w praktyce, że jako klient możesz zgłosić wady i usterki produktu, które były w nim obecne w momencie dostawy. Warunkiem jest jednak, aby niedostatki te nie były spowodowane niewłaściwym korzystaniem z towaru lub innymi szkodliwymi zachowaniami, które mogły doprowadzić do uszkodzeń. Oznacza to, że tracisz prawo do reklamacji jeśli produkt nosi ślady niewłaściwego użytkowania, nie był konserwowany zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji lub dokonano ingerencji w jego fabryczną konstrukcję.
Jeśli reklamacja zostanie przyjęta, wymienimy lub naprawimy produkt albo dokonamy zwrotu całości lub części poniesionych kosztów, w zależności od indywidualnej oceny konkretnej sytuacji.
Pamiętaj, by zgłosić reklamację w rozsądnym czasie od momentu zauważenia defektu. Za zgłoszone we właściwym czasie uznaje się reklamacje złożone w przeciągu dwóch miesięcy od wykrycia usterki.
Wyślij nam zdjęcia, byśmy mogli rozwiązać sprawę jak najszybciej
By rozpocząć procedurę reklamacyjną, jako SkatePro będziemy potrzebować zdjęć i/lub materiałów wideo przesłanych przez Ciebie na nasz adres mailowy. Gdy otrzymamy wszystkie wymagane informacje i materiały, przeanalizujemy je. Nie powinno to w normalnych warunkach zająć dłużej niż kilka dni roboczych.
BĘDZIEMY POTRZEBOWAĆ ZDJĘĆ:
- całego produktu z kilku różnych kątów
- dokładnych zdjęć wady/uszkodzenia
- w przypadku rowerów - zdjęcia numeru seryjnego znajdującego się na ramie
Uwaga: Jeśli ciężko jest uchwycić daną wadę/uszkodzenie na zdjęciach, możesz nam wysłać również filmik. Zdjęcia powinny mieć odpowiednią ostrość i być zrobione w dobrym oświetleniu. Zalecamy, by upewnić się, że całkowita waga załączników nie przekracza 20 MB. W przeciwnym razie wiadomości mogą do nas nie dotrzeć. Jeśli zachodzi taka potrzeba, możesz rozdzielić załączniki na 2, 3 osobne wiadomości.
DODATKOWE POTRZEBNE INFORMACJE:
- numer seryjny ramy (w przypadku rowerów)
- jak doszło do uszkodzenia?
- jakie triki były trenowane ostatnio?
- jaka jest waga użytkownika?
- jaki jest poziom zaawansowania użytkownika?
- jaki jest numer zamówienia?
Po otrzymaniu wymaganych materiałów i informacji niezwłocznie przystąpimy do rozpatrywania reklamacji, co nie zajmuje zwykle dłużej niż kilka dni roboczych.
Jeśli rozważasz złożenie reklamacji lub masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami.