Częste pytania i kontakt
Masz pytania dotyczące naszych produktów? Sprawdź nasze guides |
Zadzwoń lub napisz do nas |
Pon.-Czw. 10:00-16:00
Pytania? Zadzwoń 22 307 44 48 Albo wyślij nam wiadomość: |
Konto & Zamówienia |
Zmiana mojego adresu dostawyW przypadku, gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy zmienić adres dostawy. Prosimy o wysłanie nam wiadomości e-mail na adres . |
Zmiana mojego adresu e-mail lub numeru telefonuNiestety, obecnie nie ma możliwości zmiany adresu e-mail ani numeru telefonu po złożeniu zamówienia. |
Sprawdź aktualny status zamówieniaAby zobaczyć aktualny status zamówienia, przejdź do strony Moje zamówienie. |
Jak mogę zrealizować moją kartę podarunkową?Jeśli posiadasz kod karty podarunkowej, możesz go dodać do swojego konta w SkatePro lub wprowadzić bezpośrednio podczas zakupu, gdzie pod polem płatności wybierasz opcję Wykorzystaj voucher/kupon. |
Jak korzystać z kredytu SkatePro?Aby uzyskać dostęp do kredytu, należy zalogować się na swoje konto SkatePro. Po zalogowaniu możesz złożyć zamówienie i zdecydować się na płatność kredytem. Kwota Twojego kredytu jest automatycznie odjęta z sumy zamówienia. |
Wysyłka & Dostawa |
Jak długo trwa wysyłka?Aby zobaczyć aktualne szacunki dotyczące czasu dostawy, kontynuuj zakupy do koszyka zakupów lub przejdź do naszej strony informacyjnej dotyczącej wysyłki. |
Dlaczego 2 linki śledzące?Mamy 2 magazyny, jeden w Danii i jeden w Belgii. W niektórych przypadkach wysyłamy zamówienie z obu magazynów, co oznacza, że produkty nie będą wysyłane razem i mogą nie przybyć w tym samym czasie. W takim przypadku zostaną Państwo poinformowani o tym fakcie w tym samym e-mailu, w którym zamieściliśmy Państwa linki trackingowe. |
Otrzymałam/-em złe produktyWyślij nam wiadomość e-mail z Twoimi danymi:
Proszę, nie odsyłaj nam jeszcze tej rzeczy. Upewnimy się, że dostarczymy Ci etykietę zwrotną, gdy się z nami skontaktujesz. :) |
Otrzymałam/-em uszkodzony produkt.Czy przesyłka była uszkodzona przy dostarczeniu? Czy została zaklejona taśmą przez firmę dostawczą? Jeśli tak, wyślij nam e-mail z:
|
W moim zamówieniu brakuje produktuProszę sprawdzić 3 scenariusze poniżej. 1. Uszkodzona przesyłka Czy przesyłka była uszkodzona przy dostarczeniu? Czy została zaklejona taśmą przez firmę dostawczą? Czy jest jeszcze coś, co wskazuje, że przedmiot mógł zostać zgubiony podczas transportu? Jeśli tak, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z Twój numer zamówienia 5 zdjęć paczki pod różnymi kątami, aby pokazać rozmiar uszkodzeń informacja o tym, którego produktu brakowało 2. Dostałeś dwa linki śledzące? Mamy 2 magazyny, jeden w Danii i jeden w Belgii. W niektórych przypadkach wysyłamy zamówienie z obu magazynów, co oznacza, że produkty nie będą wysyłane razem i mogą nie przybyć w tym samym czasie. W takim przypadku zostaną Państwo poinformowani o tym fakcie w tym samym e-mailu, w którym udostępniliśmy Państwu linki trackingowe. 3. Żadne z powyższych Jeśli przesyłka nie jest uszkodzona i w mailu znajduje się tylko jeden link śledzący, prosimy o kontakt z nami. |
Zwroty & Refundacje |
Jak mogę zwrócić moje zamówienie?Musisz nam coś zwrócić? Nie ma problemu, upewniliśmy się, że nie będzie to kłopotliwe. W SkatePro możesz łatwo zarejestrować swój zwrot online i zamówić etykietę wysyłki dla lokalnego kuriera. |
Czy mogę zwrócić każdą pozycję z zamówienia?Nie, nie wszystko co zostało zamówione może być zwrócone. Nie możesz zwrócić usług, o których wykonanie poprosiłeś nas w celu modyfikacji produktów i produktów, które zostały dostosowane do Twoich potrzeb. Więcej szczegółów: Wyjątki - prawo do odstąpienia od umowy |
Czy mogę wymienić produkt?Możesz w prosty sposób zwrócić nam swoje produkty i złożyć nowe zamówienie na żądany przedmiot. Po otrzymaniu paczki dokonamy zwrotu pieniędzy. Otrzymasz powiadomienie gdy środki zostaną zwrócone. |
Ile mam czasu na zwrot produktu?W sklepie SkatePro możesz zwrócić produkty w przeciągu 365 dni. |
Czy masz wadliwy produkt?Znalazłaś/-eś wadliwe działanie lub usterkę w zakupionym produkcie? Proszę nie odsyłać produktu od razu do nas. Przeczytaj nasz przewodnik dotyczący reklamacji i skontaktuj się z nami, ponieważ większość przypadków można rozwiązać przed koniecznością odesłania towaru. |