Reklamacja i konserwacja hulajnogi
Wykryłeś defekt lub wadę zakupionego produktu? Prosimy, byś nie odsyłał go od razu do nas. Przeczytaj nasz przewodnik i skontaktuj się z nami, ponieważ w większości przypadków możemy rozwiązać dany problem bez konieczności wysyłania produktów w tę i z powrotem.
Według Duńskiego Aktu Sprzedaży Towarów przez 24 miesiące od daty zakupu masz prawo do zgłoszenia reklamacji dowolnego produktu. Zapoznaj się z naszym przewodnikiem, by uzyskać więcej informacji na temat reklamacji produktu zakupionego w SkatePro.
Konserwacja hulajnogi
Hulajnoga składa się z wielu metalowych części skręconych lub zespawanych w jedną całość, połączonych ze sobą systemem smarowanych łożysk i sterów. Oznacza to, że hulajnoga jest delikatnym urządzeniem mechanicznym. Wszystkie jej części wymagają regularnej konserwacji, podobnie jak w przypadku rowerów. Wszystkie śruby, nakrętki oraz stery powinny zostać dokręcone przed użytkowaniem. Za każdym razem. Dokładniejszych informacji szukaj w instrukcji obsługi swojego sprzętu. Żywotność hulajnogi będzie zdecydowanie krótsza, jeśli będziesz ją przechowywał na zewnątrz lub w wilgotnych warunkach oraz nie będziesz regularnie jej konserwował.
Pamiętaj, każda hulajnoga może ulec uszkodzeniu, a żywotność hulajnogi jest w 100% uwarunkowana przez sposób jej użytkowania i konserwacji.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, możesz skontaktować się z nami lub przeczytać któryś z poniższych artykułów: